Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro vstup nové webové aplikace využívající umělou inteligenci na trh a návrhem na její vylepšení. Práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu aplikace Brand Driver, vytvořené společností QUENYA technologie s.r.o., která usnadňuje tvorbu marketingového obsahu a analýz. Dále obsahuje podrobnou SWOT analýzu, srovnání s konkurencí a zhodnocení aktuální pozice aplikace na trhu. V rámci vlastního výzkumu byly provedeny terénní šetření, zahrnující... zobrazit celý abstraktBakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro vstup nové webové aplikace využívající umělou inteligenci na trh a návrhem na její vylepšení. Práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu aplikace Brand Driver, vytvořené společností QUENYA technologie s.r.o., která usnadňuje tvorbu marketingového obsahu a analýz. Dále obsahuje podrobnou SWOT analýzu, srovnání s konkurencí a zhodnocení aktuální pozice aplikace na trhu. V rámci vlastního výzkumu byly provedeny terénní šetření, zahrnující dotazníkové šetření zaměřené na uživatele v segmentu B2B a hloubkové polostrukturované rozhovory s odborníky z oblasti marketingu. Získané poznatky byly využity k identifikaci klíčových potřeb zákazníků a návrhu kroků pro zvýšení efektivity a konkurenceschopnosti marketingové strategie aplikace. Výsledkem práce je formulace konkrétních návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových aktivit aplikace Brand Driver, které by měly přispět k posílení vztahů se zákazníky, zvýšení povědomí o značce a rozšíření tržní přítomnosti. |