Analýza in-store komunikace značky Ariel - prací kapsle a návrh na její vylepšení

Název práce: Analýza in-store komunikace značky Ariel - prací kapsle a návrh na její vylepšení
Autor(ka) práce: Kolářová, Johana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá in-store komunikací značky Ariel s konkrétním zaměřením na prací kapsle. Cílem diplomové práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají in-store komunikaci této značky. V diplomové práci jsou popsány základní teoretické pojmy spojené se značkou a také prvky in-store komunikace, jejich využití i aktuální trendy, které se v in-store světě ukazují. Součástí diplomové práce je analýza in-store komunikace jiných značek prodávající pracích kapsle a dotazníkové šetření. Na základě analýzy byla navržena doporučení pro vylepšení in-store komunikace gelových kapslí Ariel.
Klíčová slova: Prací prostředky; Druhotné vystavení; In-store komunikace
Název práce: Analysys of in-store communication of brand Ariel - laundry pods and proposal for its improvement
Autor(ka) práce: Kolářová, Johana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the in-store communication of brand Ariel with a focus on laundry pods. The aim of the diploma thesis is to identify how consumers perceive the in-store communication of this brand. The diploma thesis describes the basic theoretical concepts associated with the brand as well as the elements of in-store communication, the usage and trends that can be currently seen in the stores. The diploma thesis includes an analysis of the in-store communication of other brands selling laundry pods and a questionnaire survey. Based on the analysis, recommendations were proposed for improving the in-store communication of Ariel laundry pods.
Klíčová slova: In-store communication; Secondary visibility; Laundry detergents

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2024
Datum podání práce: 6. 12. 2024
Datum obhajoby: 9. 1. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87377/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: