Marketing deskových her na sociálních sítích

Název práce: Marketing deskových her na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Valentová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá efektivními způsoby marketingové komunikace deskových her na sociálních sítích. Hlavním cílem bylo identifikovat nejefektivnější formy a způsoby marketingové komunikace na sociálních sítích při propagaci deskových her v českém prostředí a na základě provedeného výzkumu poskytnout praktická doporučení pro vydavatele těchto her. V teoretické části je popsán rámec moderní marketingové komunikace na sociálních sítích a také současný trh deskových her. Práce dále popisuje specifika a trendy marketingu na sociálních sítích a také ty týkající se marketingu deskových her. Výzkum se pak zabýval zejména formou, obsahem, tónem a vizuálními prvky příspěvků, které ovlivňují nákupní chování cílové skupiny a byl realizován formou dotazníkového šetření mezi 164 českými uživateli sociálních sítí, kteří alespoň občas hrají deskové hry.
Klíčová slova: sociální sítě; deskové hry; marketingová komunikace
Název práce: Marketing of board games on social media
Autor(ka) práce: Valentová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with effective ways of marketing board games on social networks in the Czech environment. The aim is to identify the most effective forms and methods of marketing communication on social networks in promoting board games in the Czech environment and, based on the research conducted, provide practical recommendations for sellers of these games. The theoretical part describes the framework of modern marketing communication on social networks and the current market of board games. The thesis also pays attention to the specifics and trends related to social media marketing and board game marketing. The research then focused on the form, content, tone, and visual elements of the posts that influence the purchasing behavior of the target group. The study was conducted through a questionnaire among 164 Czech social network users who play board games at least occasionally.
Klíčová slova: board games; marketing communication; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2023
Datum podání práce: 6. 12. 2024
Datum obhajoby: 7. 1. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85552/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: