Podnikatelský plán založení eventové agentury

Název práce: Podnikatelský plán založení eventové agentury
Autor(ka) práce: Punčochářová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černý, Pavel
Oponenti práce: Lukášová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá aktuální situací na trhu eventového sektoru a sestavením podnikatelského plánu pro nově vznikající eventovou agenturu v Českých Budějovicích. Cílem práce je identifikovat aktuální podnikatelské příležitosti v oblasti event managementu a vybrat vhodný tržní segment, který by měl potenciál pro úspěšné podnikání. Práce definuje základní pojmy spojené s event managementem, typologii různých druhů akcí a analyzuje aktuální trendy. Pro sestavení podnikatelského plánu je popsaný výběr struktury a metodiky. Podnikatelský plán zahrnuje analýzu trhu pomocí metod, jako je PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Dále je sestavena marketingová strategie, včetně marketingového mixu, a vytvořen detailní finanční plán. Součástí je také návrh harmonogramu projektu a analýza rizik. V závěru je zhodnocen podnikatelský záměr, zejména jeho realizovatelnost, finanční návratnost a porovnání se zaměstnaneckým poměrem v tomto odvětví.
Klíčová slova: Eventová agentura; Konference; Podnikatelský plán; Podnikatelský záměr
Název práce: Event Agency Business Plan
Autor(ka) práce: Punčochářová, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černý, Pavel
Oponenti práce: Lukášová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the current situation on the market of the event sector and the development of a business plan for a newly emerging event agency in České Budějovice. The aim of the thesis is to identify the current business opportunities in the field of event management and to select a suitable market segment that would have the potential for a successful business. The thesis defines basic concepts related to event management, typology of different types of events and analyses current trends. The selection of a structure and methodology for developing a business plan is described. The business plan includes market analysis using methods such as PEST analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis. A marketing strategy, including a marketing mix, is also developed and a detailed financial plan is created. It also includes a project timeline and risk analysis. Finally, the business plan is evaluated, in particular its feasibility, financial return and comparison with the employment ratio in the industry.
Klíčová slova: Business Plan; Event agency; Conference

Informace o studiu

Studijní program / obor: Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta:
Katedra:

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2023
Datum podání práce: 7. 12. 2024
Datum obhajoby: 10. 1. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85300/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: