The importance of Corporate Social Responsibility in German companies and Czech companies in terms of sustainability and SDGs
Autor(ka) práce:
Škrdlík, Konstantin Vladimir
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Oponenti práce:
San José Iglesias, Rafael
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
Corporate Social Responsibility (further referred to as “CSR”) is the application of tactics, techniques, and policies from diplomacy into the business environment. This thesis will emphasize its significance in terms of sustainability, to be precise in German and Czech companies. This thesis explores the company’s approaches and views on and use of CSR. Further, it will analyse to what extent CSR impacts the dealing with governments and the general public. In recent years, there has been a high rise in the “greenwashing” of companies, making them seem sustainable due to the image associated with green companies, resulting in an improved position towards governments and consumers.
Klíčová slova:
Corporate Social Responsibility; Sustainable Development Goals; German Companies; Czech Companies; Volkswagen; Škoda; Pilsner Urquell; Krombacher; ALS; Bayer
Název práce:
Význam společenské odpovědnosti v německých a českých společnostech z hlediska udržitelnosti a SDGs
Autor(ka) práce:
Škrdlík, Konstantin Vladimir
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Oponenti práce:
San José Iglesias, Rafael
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
Corporate Social Responsibility (dále jen „CSR“) je aplikace taktik, technik a politik z diplomacie do podnikatelského prostředí. Tato práce bude zdůrazňovat jeho význam z hlediska udržitelnosti, přesněji v německých a českých firmách. Tato práce se zabývá firemními přístupy, názory na CSR a jejich využití. Dále bude analyzovat, do jaké míry má CSR dopad na jednání s vládami a širokou veřejností. V posledních letech došlo k velkému nárůstu „greenwashingu“ společností, díky čemuž se zdají být udržitelné díky image spojenému s ekologickými společnostmi, což vede ke zlepšení pozice vůči vládám a spotřebitelům.
Klíčová slova:
Společenská odpovědnost; Cíle udržitelného rozvoje; Německé společnosti; České společnosti; Volkswagen; Škoda; Pilsner Urquell; Krombacher; ALS; Bayer