Analýza marketingové strategie kryptoměnových burz

Název práce: Analýza marketingové strategie kryptoměnových burz
Autor(ka) práce: Valečka, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Žiak, Patrik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce přináší detailní vhled do světa kryptoměn, kryptoměnových burz včetně jeho nejdůležitějších aktérů. Autor se v práci snaží o popis propojení nových technologií a marketingu kryptoměnových burz, včetně výzev v oblasti regulace. Práce se zkoumá porovnání největších krypto burz, jejich silných a slabých stránek a přináší možná doporučení pro potenciální burzy, které by chtěly vstoupit na tento velmi dynamický a volatilní trh. Práce sleduje požadavky, chování a vývoj klientů většiny burz. Nechybí ani přehled historie celého prostoru, který ho za posledních 15 let velmi proměnil, právě i díky úspěchům, ale i neúspěchům různých krypto burz. Výstup práce poskytuje komplexní vhled do potřeb zákazníka burz a zároveň se snaží o praktické tipy pro jednotlivé krypto burzy.
Klíčová slova: burzy; marketing; kryptoměny; strategie
Název práce: Analysis of the marketing strategy of cryptocurrency exchanges
Autor(ka) práce: Valečka, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Žiak, Patrik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper provides a detailed insight into the world of cryptocurrencies, and cryptocurrency exchanges, including its most important parties. The author tries to describe the connection between new technologies and the marketing of cryptocurrency exchanges, including the pitfalls in the regulation field. The work focuses on a comparison of the largest crypto exchanges, their strengths and weaknesses. It provides possible recommendations for potential exchanges wishing to enter this highly dynamic and volatile market. The work follows the requirements, behavior, and development of the exchanges' clients. There is also an overview of the history of the entire space that has shaped it over the last 15 years. The output of the thesis provides a comprehensive insight into the customer behavior of exchanges, while also trying to offer practical tips for individual crypto exchanges.
Klíčová slova: marketing; cryptocurrency; strategy; exchanges

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2024
Datum podání práce: 16. 12. 2024
Datum obhajoby: 4. 2. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/88666/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: