Návrh marketingové komunikace pro podnik Brumovská točená
Autor(ka) práce:
Bařinková, Blanka
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Lhotáková, Markéta
Oponenti práce:
Šenkárčin, Viktorie
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro malý podnik Brumovská točená. Doporučení k implementaci cílí na efektivní informování, oslovování a udržování zákazníků podniku. Teoretická část práce se zabývá marketingovou komunikací, trendy v této oblasti a specifiky pro malé podniky. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace dvou úspěšných zmrzlináren v České republice, představení podniku Brumovská točená, jeho marketingového mixu a analýze současné marketingové komunikace spolu s analýzou komunikace konkurence. Součástí práce je dotazníkové šetření týkající se spokojenosti a preferencí zákazníků podniku Brumovská točená v kontextu marketingové komunikace. Jsou stanoveny silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku. Na základě poznatků z teoretické části a analýz z praktické části je sestaven návrh zahrnující zlepšení stávajících komunikačních nástrojů a implementaci nových nástrojů včetně časového plánu.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová komunikace; Komunikační mix; Malý podnik; Brumovská točená
Název práce:
Marketing Communication Proposal for the Enterprise Brumovská Točená
Autor(ka) práce:
Bařinková, Blanka
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Lhotáková, Markéta
Oponenti práce:
Šenkárčin, Viktorie
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The main aim of this bachelor thesis is to propose an improvement of marketing communication for a small enterprise Brumovská točená. Recommendations for implementation aim at effective informing, reaching and retaining the enterprise’s customers. The theoretical part of the thesis deals with marketing communication, trends in this area and specifics for small businesses. The practical part is devoted to the analysis of marketing communication of two successful ice-cream shops in the Czech Republic, introduction of Brumovská točená, its marketing mix and analysis of current marketing communication together with the analysis of competitors' communication. The thesis includes a questionnaire survey regarding customer satisfaction and preferences of Brumovská točená in the context of marketing communication. Strengths, weaknesses, opportunities and threats of the enterprise are determined. Based on all the findings from both the theoretical and practical part, a proposal, including an improvement of existing communication tools of the enterprise and implementation of some new tools with a timeline, is drawn up.
Klíčová slova:
Marketing communication; Marketing; Communication mix; Small enterprise; Brumovská točená