Cenová politika na Internetu

Název práce: Cenová politika na Internetu
Autor(ka) práce: Lohr, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří+
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce porovnává cenovou politiku na Internetu s cenovou politikou v klasickém pojetí v kamenných obchodech. Popisuje vliv internetového prostředí na tradiční nástroje cenové politiky. Rozebírá nejdůležitější faktory ovlivňující tvorbu cen a analyzuje cenové strategie. Předmětem práce jsou také nástroje cenové politiky, které jsou specifické pro Internet (dynamické ceny, komparativní nakupování apod.). Práce obsahuje některé příklady z praxe a zabývá se také elektronickými platebními systémy (platební karty, mikroplatby, PayPal, apod.). Důraz je kladen na situaci v ČR.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 11. 2006
Datum podání práce: 1. 1. 2007
Datum obhajoby: 26. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3945/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: