Tato bakalářská práce zkoumá vývoj a postavení jihokorejského kosmetického průmyslu na americkém trhu. Hlavním cílem práce je analyzovat vývoj exportu jihokorejské kosmetiky do Spojených států a identifikovat klíčové faktory, které přispěly k jejímu rostoucímu úspěchu. Text této práce dochází k závěru, že úspěch jihokorejské kosmetiky na americkém trhu byl podpořen kombinací inovativních produktů, efektivních marketingových strategií, a vysoké míry adaptability na proměnlivé spotřebitelské preference. Významnou roli sehrálo i vystupování značek a jejich důraz na kvalitní péči o pleť, která oslovila široké publikum nejen ve Spojených státech, ale i celosvětově.
Klíčová slova:
globální expanze; jihokorejská kosmetika; americký trh
Název práce:
Export of Korean cosmetics to the American market
Autor(ka) práce:
Sedláková, Barbora
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Vlčková, Jana
Oponenti práce:
Horáková, Ludmila
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis examines the development and position of the South Korean cosmetics industry in the American market. The main objective of the thesis is to analyze the growth of South Korean cosmetics exports to the United States and to identify the key factors that have contributed to their increasing success. The text concludes that the success of South Korean cosmetics in the U.S. market has been driven by a combination of innovative products, effective marketing strategies, and a high level of adaptability to changing consumer preferences. A significant role was also played by the brands' presentation and their emphasis on high-quality skincare, reaching a wide audience not only in the United States but also globally.
Klíčová slova:
global expansion; South Korean cosmetics; American market