Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alexandria
Autor(ka) práce:
Bosilkova, Rebecca
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Průša, Přemysl
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro cestovní kancelář Alexandria, se zvláštním důrazem na sociální síť Instagram. Cílem bylo vytvořit strategii, která podpoří efektivnější komunikaci se současnými i potenciálními zákazníky, zvýší povědomí o značce a přispěje k optimalizaci obsahu na této platformě. Návrh vychází z kombinace kvantitativního dotazníkového šetření, kvalitativních hloubkových rozhovorů, analýzy konkurenčních cestovních kanceláří a relevantních zdrojů reflektujících současné trendy v oblasti online komunikace. Výsledkem je konkrétní a aplikovatelný návrh komunikační strategie, který zohledňuje preference cílové skupiny i aktuální vývoj v marketingu na sociálních sítích.
Klíčová slova:
Komunikační strategie; Sociální sítě; Cestovní ruch; Spotřebitelské chování; Personalizace obsahu; Uživatelsky generovaný obsah (UGC)
Název práce:
Communication strategy proposal for travel agency Alexandria
Autor(ka) práce:
Bosilkova, Rebecca
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Průša, Přemysl
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on designing a communication strategy for the travel agency Alexandria, with a particular emphasis on the social media platform Instagram. The aim was to develop a strategy that would support more effective communication with both current and potential customers, increase brand awareness, and contribute to the optimization of content on this platform. The proposal is based on a combination of quantitative questionnaire research, qualitative in-depth interviews, competitive analysis of other travel agencies, and relevant sources reflecting current trends in online communication. The outcome is a concrete and applicable communication strategy that takes into account the preferences of the target audience as well as current developments in social media marketing.
Klíčová slova:
Communication strategy; Social media; Tourism; Consumer behavior; Content personalization; User-generated content (UGC)