Analýza marketingové strategie společnosti Answear
Autor(ka) práce:
Kůsová, Kamila
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Postler, Milan
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové strategie společnosti Answear a formulace návrhů pro její vylepšení pomocí dotazníkového šetření a vlastního výzkumu. Answear je internetový obchod, který se koncentruje především na prodej oblečení, obuvi a doplňků. Teoretická část se zaměřuje na definici marketingu a na jeho vybrané druhy, na marketingový mix, marketingové komunikace, SWOT analýzu, současné trendy v marketingu a STP model. V praktické části je představena společnost Answear, následně je provedeno vyhodnocení marketingové strategie s využitím jednotlivých prvků marketingového mixu, doplněné o SWOT analýzu a srovnání s konkurenčními značkami. Dále je zahrnut vlastní marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Bylo zjištěno, že marketingová strategie je zaměřena na správnou cílovou skupinu, která společnost vnímá pozitivně. Přesto bylo zjištěno několik nedostatků, na které by se společnost měla zaměřit. Následně jsou tedy prezentovány návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Marketing Strategy Analysis of the Company Answear
Autor(ka) práce:
Kůsová, Kamila
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Postler, Milan
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The main objective of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of Answear and to formulate suggestions for its improvement by means of a questionnaire survey and own research. Answear is an online store that mainly concentrates on selling apparel, footwear and accessories. The theoretical portion focuses on the definition of marketing and its selected types, marketing mix, marketing communications, SWOT analysis, current trends in marketing and STP model. The practical portion introduces Answear, followed by an evaluation of the marketing strategy using the different elements of the marketing mix, complemented by a SWOT analysis and a comparison with competing brands. Furthermore, the marketing research through a survey questionnaire is included. It was discovered that the marketing strategy is aimed at the right target group who perceive the company in a positive manner. Nevertheless, several weaknesses were identified on which the company should focus. Therefore, suggestions for improving the marketing strategy are presented.