Osobnost sládka a její vliv na strategii minipivovaru
Autor(ka) práce:
Pospíšilová, Marie
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Tripes, Stanislav
Oponenti práce:
Dvořák, Jiří
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na vztah mezi osobnostními rysy sládků v českých minipivovarech a jejich strategickými přístupy dle typologie Milese a Snowa. Cílem bylo identifikovat specifické osobnostní rysy a analyzo-vat, jak souvisejí se strategickými přístupy. Výzkum proběhl kvantita-tivní metodou pomocí dotazníkového šetření, výsledky byly analyzová-ny korelační analýzou a ANOVA. Nejčastěji se vyskytly rysy otevřenosti a svědomitosti a strategický typ „Obránce“, přičemž byly akceptovány některé vztahy mezi osobnostními rysy a strategickými přístupy.
Klíčová slova:
Big five; typologie Miles a Snow; minipivovary
Název práce:
The Personality of Brewmaster and Its Influence on the Strategy of Microbreweries
Autor(ka) práce:
Pospíšilová, Marie
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Tripes, Stanislav
Oponenti práce:
Dvořák, Jiří
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The study focuses on the relationship between the personality traits of brewmasters in Czech microbreweries and their strategic approaches based on the typology of Miles and Snow. The aim was to identify specific personality traits and analyze how they relate to strategic approaches. The research was conducted using a quantitative method through a questionnaire survey, and the results were analyzed using correlation analysis and ANOVA. The most frequently observed traits were openness and conscientiousness, along with the "Defender" strategic type, with some relationships between personality traits and strategic approaches being confirmed.