Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu

Název práce: Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Autor(ka) práce: Urbánek, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Mázl, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.
Klíčová slova: marketingové postupy; marketingová strategie; 4 P; Entertainment; Infotainment; Mobilní komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2006
Datum podání práce: 29. 11. 2006
Datum obhajoby: 26. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3950/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: