UX Redesign webové aplikace pro organizaci sportovních akcí

Název práce: UX Redesign webové aplikace pro organizaci sportovních akcí
Autor(ka) práce: Šitancová, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Yelizarova, Elizabeth
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá redesignem webové aplikace nasecasomira.cz pro organizaci sportovních závodů se zaměřením na UX design. Cílem práce je navrhnout uživatelsky přívětivé a přehledné prostředí, které splňuje požadavky uživatelů. Nejprve jsou definovány základní pojmy UX a UI designu a popsán proces UX designu. Následně je detailně analyzován framework 5 elementů UX, který je v praktické části aplikován k dosažení hlavního i dílčích cílů práce. V praktické části je proveden výzkum, jehož výsledky vedou k vytvoření informační architektury a low-fidelity prototypu. Tento prototyp je testován uživateli a získané poznatky jsou využity pro návrh hi-fidelity prototypu. Finálním výstupem práce je hi-fidelity prototyp, jenž slouží jako předloha pro implementaci nového designu.
Klíčová slova: web design; uživatelská persona; informační architektura; low-fidelity prototyp; hi-fidelity, prototyp; uživatelské testování; Figma; User interface; User experience; redesign
Název práce: UX Redesign of a Web Application for Organizing Sports Events
Autor(ka) práce: Šitancová, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Yelizarova, Elizabeth
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis is focused on redesigning a web application for the sports event organization Nasecasomira.cz, with a particular focus on user experience. The main goal is to design a user-friendly interface that meets users' needs. The thesis begins by defining key concepts, including UX and UI design, as well as the UX design process. This is followed by a detailed analysis of the Five Elements of UX framework, which is applied in the practical part to achieve both the main objective and its sub-goals. The practical part includes user research, leading to the creation of an information architecture and a low-fidelity prototype. This prototype undergoes user testing, and the insights gained are used to develop a high-fidelity prototype. The final outcome is a user-tested high-fidelity prototype, serving as a blueprint for the implementation of the redesigned interface.
Klíčová slova: redesign; user persona; Figma; information architecture; low-fidelity prototype; hi-fidelity prototype; user testing; User experience; User interface; web design

Informace o studiu

Studijní program / obor: Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 10. 2024
Datum podání práce: 5. 5. 2025
Datum obhajoby: 26. 6. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/90093/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: