Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace mobilní a desktopové fitness aplikace pomocí frameworku Kotlin Multiplatform. Hlavním cílem aplikace je tvorba tréninkových plánů, zaznamenávání sportovních výsledků a sledování jejich historického vývoje. Teoretická část se zabývá představením nové technologie a porovnáním s frameworky React Native a Flutter. Dále se věnuje analýze konkurenčních fitness aplikací za účelem sběru požadavků a funkcionalit pro novou aplikaci. Praktická část je zaměřena na definici požadavků, návrh, implementaci a testování aplikace. Celý proces je řízen metodikou MMSP. Výstupem práce je zdrojový kód implementované multiplatformní aplikace.
Klíčová slova:
JVM; Kotlin Multiplatform; Compose Multiplatform; Firebase; Material Design; Android
Název práce:
Design and implementation of multiplatform fitness application
Autor(ka) práce:
Herrmann, Jakub
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Luc, Ladislav
Oponenti práce:
Vojíř, Stanislav
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor’s thesis is to design and implement a mobile and desktop fitness application using the framework Kotlin Multiplatform. The main focus of the application is the creation of training plans, recording sport results and tracking their historical progress. The theoretical part deals with the introduction of the new technology and comparison with frameworks React Native and Flutter. Next it analyzes competing fitness applications in order to gather requirements and functionalities for the new application. The practical part is focused on the definition of requirements, design, implementation and testing of the application. The whole process is managed by the MMSP methodology. The output of the thesis is the source code of the implemented multi-platform application.
Klíčová slova:
Material Design; Compose Multiplatform; JVM; Kotlin Multiplatform; Firebase; Android