Analýza a možnosti využití ICT ve výuce na středních školách
Název práce: | Analýza a možnosti využití ICT ve výuce na středních školách |
---|---|
Autor(ka) práce: | Ha, Tuan Manh |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Radváková, Věra |
Oponenti práce: | Kaiserova, Stanislava |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce využívá metodu případové studie, kde subjektem je Gymnázium a Střední odborná škola v Ústeckém kraji. Cílem práce je zjistit na základě dat vybavenost a využití informačních a komunikačních technologií na dané škole. Výstupem získaných dat je vlastní autorův návrh na zlepšení využití technologických vybavení na škole. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou kapitoly zaměřeny na informační a komunikační technologie a kurikulární dokumenty Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. V praktické části je práce zaměřena na analýzu získaných dat z dotazníkového šetření, vlastního autorova pozorování a řízených rozhovorů. V závěru jsou shrnuty důležité výsledky práce. |
Klíčová slova: | informační a komunikační technologie; gymnázium; střední odborné školy; Ústecký kraj; ICT vybavení |
Název práce: | Analysis and possibilities of using ICT in teaching at secondary schools |
---|---|
Autor(ka) práce: | Ha, Tuan Manh |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Radváková, Věra |
Oponenti práce: | Kaiserova, Stanislava |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachelor’s thesis is a case study, focusing on a Gymnázium and Střední odborná škola in Ústí nad Labem Region. The aim of the thesis is to assess, based on collected data, the availability and use of information and communication technologies at the selected school. The outcome of the collected data is the author’s own proposal for improving the use of technological equipment at the school. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part includes chapters on information and communication technologies and on curricular documents of the Ministry of Education, Youth and Sports. The practical part focuses on analyzing data from questionnaire, the author’s own observations, and structured interviews. The conclusion summarizes the key findings of the research. |
Klíčová slova: | ICT equipment; Ústí region; information and communication technologies; general secondary school; secondary technical schools |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 18. 5. 2023 |
---|---|
Datum podání práce: | 12. 5. 2025 |
Datum obhajoby: | 26. 6. 2025 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/84629/podrobnosti |