Zhodnocení marketingové komunikace piva Proud při jeho uvedení na trh

Název práce: Zhodnocení marketingové komunikace piva Proud při jeho uvedení na trh
Autor(ka) práce: Živná, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nákupní chování mileniálů a generace Z se mění a ovlivňuje mnohá odvětví. Pivní průmysl je jedním z těch, kterých se změna dotýká intenzivně kvůli poklesu množství konzumovaného alkoholu i relevance pivní kategorie. Cílem práce je zhodnotit proběhlou marketingovou komunikaci Proudu jakožto odpovědi na měnící se požadavky mladých spotřebitelů piva. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které s problematikou souvisí a jsou dále rozebírány v praktické části. Díky provedení kvalitativního výzkumu bylo možné dát značce doporučení, které vychází ze skutečných preferencí cílové skupiny. Jako největší bariéra k oslovení více spotřebitelů byla vyhodnocena málo rozšířená síť točené podoby piva. V závěru jsou navržena další doporučení vycházející ze zjištění výzkumu.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Pivo; Proud; Mileniálové; Gen Z
Název práce: Evaluation of the Marketing Communication of Proud Beer During Its Market Launch
Autor(ka) práce: Živná, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purchasing behavior of Millennials and Generation Z is changing and influences many industries. The beer industry is one of those that are intensely affected by this change due to the decline in alcohol consumption and the decreasing relevance of the beer category. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Proud beer during its market launch as a response to the changing demands of young beer consumers. The theoretical part explains the concepts related to the topic, which are further analyzed in the practical part. Thanks to the conducted qualitative research, it was possible to provide the brand with recommendations based on the actual preferences of the target group. The most significant barrier to reaching more consumers was identified as the limited availability of the beer in its draught form. In the conclusion, further recommendations are proposed based on the research findings.
Klíčová slova: Proud; Millennials; Generation Z; Marketing communication; Beer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 1. 2025
Datum podání práce: 14. 5. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: