Výzkum spokojenosti zákazníků podniku EXE SPORT

Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků podniku EXE SPORT
Autor(ka) práce: Mečíř, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání úrovně spokojenosti zákazníků firmy EXE SPORT. V úvodní, teoretické části jsou shrnuty poznatky z odborné literatury týkající se tématu zákaznické spokojenosti. Tato část se věnuje mimo jiné také hodnotám pro zákazníky, jejich loajalitě, faktorům ovlivňujícím jejich chování a metodám měření spokojenosti. Praktická část obsahuje vlastní kvantitativní výzkum, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu jsou následně analyzovány pomocí korelační analýzy s cílem identifikovat klíčové oblasti, které mají největší vliv na celkovou spokojenost zákazníků. Výstupy výzkumu ukazují převážně mírně pozitivní hodnocení, přičemž jsou rovněž identifikovány hlavní slabiny, které mohou mít negativní dopad na vnímání kvality podniku.
Klíčová slova: zákazník; spokojenost zákazníka; loajalita zákazníka; dotazníkové šetření
Název práce: EXE SPORT customer satisfaction research
Autor(ka) práce: Mečíř, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on investigating the level of customer satisfaction of EXE SPORT. In the introductory, theoretical part, the findings from the literature on the topic of customer satisfaction are summarized. This part deals with, among other things, customer values, customer loyalty, factors influencing customer behaviour and methods of satisfaction measurement. The practical part contains the actual quantitative research, which was carried out through a questionnaire survey. The research results are then analysed using correlation analysis to identify the key areas that have the greatest impact on overall customer satisfaction. The research findings show predominantly moderately positive ratings, while also identifying key weaknesses that may have a negative impact on the perception of the quality of the business.
Klíčová slova: customer satisfaction; customer; customer loyalty; survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2024
Datum podání práce: 14. 5. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: