Marketingová strategie pro růst společnosti na trhu B2B

Název práce: Marketingová strategie pro růst společnosti na trhu B2B
Autor(ka) práce: Vorlíček, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Kempný, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V práci je navržena marketingová strategie pro růst společnosti XYZ a.s. na B2B trhu. Společnost podniká jako distributor na trhu HVAC. Cílem práce je analyzovat situaci společnosti a na základě získaných poznatků navrhnout konkrétní, kroky, které společnosti napomohou k růstu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, principy B2B marketingu a analýzy, které budou zpracovány v praktické části. Metodologická část práce vysvětluje původ dat, se kterými se operuje v praktické části, a představuje použité metody. V praktické části budou analyzovány předchozí marketingové aktivity, dotazník spokojenosti mezi zákazníky, vlivy mikrookolí i makrookolí pomocí Porterova modelu 5 sil, PESTLE analýzy a SWOT analýzy. Na základě poznatků z těchto analýz jsou stanoveny marketingové cíle, aktivity a jejich časový plán. Praktickou část uzavírá návrh kontrolního mechanismu plnění plánu. V závěru plánu jsou shrnuta doporučení a podmínky úspěšné implementace navržené strategie.
Klíčová slova: marketing; stategie; b2b; hvac
Název práce: Marketing strategy for company growth in the B2B market
Autor(ka) práce: Vorlíček, Dominik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Kempný, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis proposes a marketing strategy for the growth of company XYZ Inc. on the B2B market. The company operates as a distributor of HVAC systems. The aim of the thesis is to analyze the situation of the company and on the basis of the obtained knowledge to propose specific steps that will help the company to grow. The theoretical part describes the basic concepts, principles of B2B marketing and analysis, which will be elaborated in the practical part. The methodological part of the thesis explains the origin of the data used in the practical part and presents the methods used. The practical part will analyse previous marketing activities, customer satisfaction questionnaire, micro and macro environment influences using Porter's 5 forces model, PESTLE analysis and SWOT analysis. Based on the findings of these analyses, marketing objectives, activities and their timing are determined. The practical part concludes with the design of a control mechanism for the implementation of the plan. The plan concludes with a summary of recommendations and conditions for successful implementation of the proposed strategy.
Klíčová slova: marketing; strategy; b2b; hvac

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2024
Datum podání práce: 14. 5. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: