Komunikační kampaň NO HESTIA

Název práce: Komunikační kampaň NO HESTIA
Autor(ka) práce: Smolíková, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Chmelová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikační kampaně pro program Pět P organizace HESTIA. Cílem je navrhnout komunikační kampaň, která zvýší povědomí o programu a podpoří nábor nových dobrovolníků. Teoretická část se věnuje specifikům marketingové komunikace, charakterizuje možnosti nízkonákladové propagace, popisuje funkci marketingu v neziskovém sektoru a význam dobrovolnictví. Praktická část obsahuje analýzu výsledků kvalitativního výzkumu provedeného metodou focus group s dobrovolníky programu. Na základě zjištěných informací byla navržena komunikační kampaň odpovídající potřebám organizace.
Klíčová slova: Neziskový sektor; marketingová komunikace; komunikační kampaň; guerilla marketing; dobrovolnictví
Název práce: Communication campaign of the non-profit organisation HESTIA
Autor(ka) práce: Smolíková, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Chmelová, Kristýna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the creation of a communication campaign for programme Pět P run by the organisation HESTIA. The aim is to design a communication campaign that will raise awareness of the programme and encourage the recruitment of new volunteers. The theoretical part deals with the specifics of marketing communication, characterizes the possibilities of low-cost promotion, describes the function of marketing in the non-profit sector and the importance of volunteering. The practical part includes an analysis of the results of qualitative research conducted using the focus group method with the volunteers of the programme. Based on the findings, a communication campaign was designed to meet the needs of the organization.
Klíčová slova: Non-profit sector; marketing communication; communication campaing; guerilla marketing; volunteering

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2025
Datum obhajoby: 19. 6. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84665/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: