Analýza reklamní kampaně produktu Kofola

Název práce: Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
Autor(ka) práce: Kubovčíková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Engel, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě dotazníkového šetření.
Klíčová slova: marketingová komunikace; kofola; reklamní kampaň
Název práce: The advertising campaign of Kofola
Autor(ka) práce: Kubovčíková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Engel, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is about advertising campaing of Kofola. It answers the questions: Who is the consumer of Kofola and who isn't? Do people like the advertising campaings of Kofola? Do consumers and non-consumers know the advertising campaings of Kofola? Do people buy the product Kofola thanks to the advertising campaings? All findings are deduced from the questionary survey.
Klíčová slova: marketing communication; advertising campaign ; kofola

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 4. 2007
Datum podání práce: 5. 1. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15581/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: