Návrh strategie vstupu české firmy LUNACUP s.r.o. na vybraný zahraniční trh

Název práce: Návrh strategie vstupu české firmy LUNACUP s.r.o. na vybraný zahraniční trh
Autor(ka) práce: Vodičková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategie vstupu české společnosti LUNACUP s.r.o., specializující se na prodej menstruačních pomůcek pro ženy, na vybraný zahraniční trh. Cílem práce je identifikovat nejvhodnější trh pro expanzi a navrhnout nejefektivnější strategii vstupu s ohledem na charakteristiky společnosti a podmínky cílového trhu. V rámci analýzy jsou využity metody jako SWOT a PESTLE analýzy či model skóringový a VRIO. Na základě výsledků hodnocení byl za nejvhodnější trh vybrán německý trh. Práce dále navrhuje konkrétní formu vstupu, cílového zákazníka, marketingovou a cenovou strategii a zohledňuje možná rizika i jejich řešení.
Klíčová slova: LUNACUP s.r.o.; Skóringový model; PESTLE analýza; SWOT analýza; VRIO model; Strategie vstupu na trh
Název práce: Proposal for a market entry strategy of the Czech company LUNACUP s.r.o. into a selected foreign market
Autor(ka) práce: Vodičková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Iveta
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis focuses on designing a market entry strategy for the Czech company LUNACUP s.r.o., which specializes in the sale of menstrual products for women, targeting a selected foreign market. The objective of the thesis is to identify the most suitable market for expansion and to propose the most effective entry strategy, taking into account the company’s characteristics and the conditions of the target market. The analysis is based on established strategic tools, including SWOT and PESTLE analyses, as well as the scoring model and the VRIO framework. Based on the evaluation results, the German market was identified as the most appropriate target. The thesis further proposes a specific mode of entry, defines the target customer, suggests marketing and pricing strategies, and considers potential risks along with their proposed solutions.
Klíčová slova: Scoring model; Market entry strategy; PESTLE analysis; VRIO framework; LUNACUP s.r.o.; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2024
Datum podání práce: 27. 6. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: