Expanze vybrané české firmy podnikající v oboru doplňků stravy na zahraniční trh
Autor(ka) práce:
Trubirohová, Zuzana
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Černá, Iveta
Oponenti práce:
Hinčica, Vít
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout vybrané firmě X strategii expanze na zahraniční trh. V teoretické části se věnuji literární rešerši, která shrnuje současné poznání související s tématem této bakalářské práce a použité metodologii. V praktické části představuji vybranou firmu X a provádím VRIO analýzu. Pro zvolení nejvhodnějšího trhu využívám skóring-model a zvolený trh následně zkoumám pomocí PEST analýzy. Na základě provedení výše uvedených metod navrhnu metodu vstupu na vybraný trh.
Klíčová slova:
PEST analýza; skóring model; metody vstupu; doplňky stravy; expanze; VRIO analýza
Název práce:
Expansion of a selected Czech company operating in the field of dietary supplements to the foreign market
Autor(ka) práce:
Trubirohová, Zuzana
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Černá, Iveta
Oponenti práce:
Hinčica, Vít
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis was to propose a foreign market expansion strategy for the selected company X. In the theoretical part I discuss a literature that summarizes the current knowledge related to the topic of this bachelor thesis and the methodology used. In the practical part, I introduce the selected company X and perform a VRIO analysis. To select the most suitable market I use a scoring-model and then I explore the selected market using a PEST analysis. Based on the implementation of the above methods, I propose the mode of entry.
Klíčová slova:
PEST analysis; dietary supplements; expansion; modes of entry; VRIO analysis; scoring-model