Vivienne Westwood: The Journey to Establishing and Communicating Brand Value
Autor(ka) práce:
Jakubovszkaja, Daria
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Pospíšil, Jan
Oponenti práce:
Šimůnek, Michal
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
This bachelor thesis investigates how Vivienne Westwood communicates and rein-forces brand value in the digital era by analysing five years (2018-2023) of Instagram and Facebook activity. Drawing on cultural-branding and value-co-creation theory, the study employs qualitative content, thematic and sentiment analysis, supported by engagement metrics, to decode posts and their audience reactions.
Klíčová slova:
Facebook; Brand Heritage; Vivienne Westwood; Social Media Strategy; Instagram
Název práce:
Vivienne Westwood: Cesta k vytvoření a komunikaci hodnoty značky
Autor(ka) práce:
Jakubovszkaja, Daria
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Pospíšil, Jan
Oponenti práce:
Šimůnek, Michal
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce zkoumá, jak Vivienne Westwood komunikuje a posiluje hodnotu značky v digitální éře, a to na základě analýzy pětiletých (2018-2023) aktivit na Instagramu a Facebooku. Na základě teorie kulturního brandingu a teorie spoluvytváření hodnoty využívá studie kvalitativní obsahovou, tematickou a sentimentální analýzu, podpořenou metrikou zapojení, k dekódování příspěvků a reakcí jejich publika.
Klíčová slova:
Vivienne Westwood; Strategie Sociálních Médií; Instagram; Facebook; Dědictví Značky