Vivienne Westwood: Cesta k vytvoření a komunikaci hodnoty značky

Název práce: Vivienne Westwood: The Journey to Establishing and Communicating Brand Value
Autor(ka) práce: Jakubovszkaja, Daria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis investigates how Vivienne Westwood communicates and rein-forces brand value in the digital era by analysing five years (2018-2023) of Instagram and Facebook activity. Drawing on cultural-branding and value-co-creation theory, the study employs qualitative content, thematic and sentiment analysis, supported by engagement metrics, to decode posts and their audience reactions.
Klíčová slova: Facebook; Brand Heritage; Vivienne Westwood; Social Media Strategy; Instagram
Název práce: Vivienne Westwood: Cesta k vytvoření a komunikaci hodnoty značky
Autor(ka) práce: Jakubovszkaja, Daria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pospíšil, Jan
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce zkoumá, jak Vivienne Westwood komunikuje a posiluje hodnotu značky v digitální éře, a to na základě analýzy pětiletých (2018-2023) aktivit na Instagramu a Facebooku. Na základě teorie kulturního brandingu a teorie spoluvytváření hodnoty využívá studie kvalitativní obsahovou, tematickou a sentimentální analýzu, podpořenou metrikou zapojení, k dekódování příspěvků a reakcí jejich publika.
Klíčová slova: Vivienne Westwood; Strategie Sociálních Médií; Instagram; Facebook; Dědictví Značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2022
Datum podání práce: 30. 6. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: