Návrh marketingového plánu pro firmu Ravers Studio s.r.o

Název práce: Návrh marketingového plánu pro firmu Ravers Studio s.r.o
Autor(ka) práce: Phanová, Thi Hong Hanh
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pikhartová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro českou značku z oblasti streetwearu Ravers Studio. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy související s marketingem, marketingovou strategií a specifiky trhu se streetwearovou módou. Praktická část obsahuje představení značky Ravers Studio, situační analýzu a vyhodnocení kvalitativního výzkumu realizovaného formou polostrukturovaných rozhovorů se zákazníky, zakladatelem značky a zástupci konkurenčních subjektů. Na základě syntézy zjištěných poznatků byl zpracován marketingový plán zahrnující stanovení cílů, návrh marketingového mixu a akční plán včetně rozpočtu a mechanismů kontroly. Cílem práce bylo přispět k systematizaci marketingové komunikace a posílení konkurenční pozice značky na českém trhu.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový plán; online marketing; streetwear; marketingový mix
Název práce: Marketing Plan of Ravers Studio Ltd
Autor(ka) práce: Phanová, Thi Hong Hanh
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Pikhartová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing strategy for the Czech streetwear brand Ravers Studio. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines key concepts related to marketing, marketing strategy, and the specifics of the streetwear fashion market. The practical part introduces the Ravers Studio brand, includes a situational analysis, and presents the evaluation of qualitative research conducted through semi-structured interviews with customers, the brand's founder, and representatives of competing brands. Based on the synthesis of the findings, a marketing plan was developed, including goal setting, a detailed marketing mix, and an action plan with a budget and control mechanisms. The aim of the thesis was to contribute to the systematization of marketing communication and to strengthen the brand's competitive position on the Czech market.
Klíčová slova: marketing plan; online marketing; streetwear; marketing mix; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2025
Datum podání práce: 20. 8. 2025
Datum obhajoby: 9. 9. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/91601/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: