Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě

Název práce: Zobrezenie ženských a mužských rolí v reklame
Autor(ka) práce: Szilágyi, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca Ženské a mužské role v médiách je zameraná na aktuálny prehľad reklám, s dôrazom na televízne reklamy. Zameriava sa na problém a definíciu rolí pohlavia v reklame a marketingu. Práca je robená teoreticko-empiricky, kde sa v teoretickej časti pojednáva o základných termínoch danej problematiky a objasňujú sa podstatné faktory pre pochopenie časti praktickej. Praktická časť je robená formou kvantitatívnej obsahovej analýzy a následnou interpretáciou jej výsledkov.
Klíčová slova: reklama; pohlavie; gender
Název práce: Zobrazení ženských a mužských rolí v reklamě
Autor(ka) práce: Szilágyi, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce Ženské a mužské role v médiích je zaměřená na aktuální přehled reklam s důrazem na reklamy vysílanách v televizích. Zaměřuje se na problém a definci rolí pohlaví v reklamě a v marketingu. Práce se skládá ze dvou čístí, teoretické a empirické. Teoretická část objasňuje základní termíny dané problematiky a stává se tak východiskem pro pochopení části praktické. S použitím metody kvantitativní obsahové analýzy a následné interpretace získaných dat si praktická část klade za cíl odpovědět na základní hypotézy vzešlých s části teoretické.
Klíčová slova: reklama; gender; pohlaví
Název práce: Men and women images in commercials
Autor(ka) práce: Szilágyi, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis Men and women images in commercials is focused on actual overview of commercial itself, with emphasis on television advertisment. It is focused on definition and problem of sex roles in advertisment and marketing. The whole thesis is done theoretically -- empiric, where theoretical part, discusses bacis terminology and explains relevant factors for better understanding of practical part. Practical part uses quantitative content analysis following by interpretation of its results.
Klíčová slova: advertisement; gender; sex

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2008
Datum podání práce: 17. 12. 2008
Datum obhajoby: 22. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16670/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: