Marketing HC Sparta Praha

Název práce: Marketing HC Sparta Praha
Autor(ka) práce: Krňávek, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Klimíček, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.
Klíčová slova: sportovní reklama; sport; sponzoring; marketing
Název práce: Marketing of HC Sparta Praha
Autor(ka) práce: Krňávek, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Klimíček, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this writing is to describe and enlighten chosen marketing facticities and issues using suitable examples from sport marketing practice. Next theme of the writing is an analysis of difference between income of czech and foreign professional football clubs. At least, but not at last, the writing contains an analysis concernig marketing activities of HC Sparta Praha.
Klíčová slova: Sport ; Marketing; Sport Advertisment; Sponsoring

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 2. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18587/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: