Využití on-line v komerčních komunikacích

Název práce: Využití on-line v komerčních komunikacích
Autor(ka) práce: Rybová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Fejk, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Klíčová slova: reklama; internet; plánování; strategie; klient; efektivita; on-line; komunikace; komerční
Název práce: Use of on-line in commercial communications
Autor(ka) práce: Rybová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Fejk, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is dedicated to online and its use for communication planning. Its aim is to outline actual market, possibilities and to show how a non-standard client (in this case fashion brand Mango) could use on-line to meet its demand and targets. In theoretical part I analyse and describe all important characteristics for communication strategy creation on the local market. Based on understanding of client, its needs, targets, target group and competitors I suggest a possible on-line communication plan. The thesis is designated to all who are interested in advertising and on-line communication planning.
Klíčová slova: internet; planning; effectivness; commercial; on-line; advertising; strategy; client; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 1. 2008
Datum podání práce: 31. 8. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16737/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: