Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu

Název práce: Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu
Autor(ka) práce: Mátl, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Anotace Práce popisuje fenomén Ambush marketingu a identifikuje jeho možné využívání v souvislosti s olympiádou v Pekingu.
Klíčová slova: sportovní reklama; propagace; Sponzorování; Licence; Ambusher
Název práce: Ambush marketing related to Olympic Games in Beijing
Autor(ka) práce: Mátl, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Annotation Work describes a phenomenom of Ambush marketing and identifies his possible exploitation in connection with The Olympic games in Beijing.
Klíčová slova: Ambusher; Licence; Sponzoring; Sport Advert; Publicity/Propagation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 9. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20305/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: