Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu
Autor(ka) práce: Sarkányová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Brudňáková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza marketingové strategie značky Rembrandt na českém trhu a návrh možných zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu. Teoretická část vysvětluje marketingový proces, vedoucí k vytvoření a realizaci marketingové strategie. Praktická část nejprve představuje společnost Johnson & Johnson, vlastníka značky, a dále samotnou značku Rembrandt . Následuje analýza trhu, konkurence, spotřebitele a SWOT analýza značky jako kroky nezbytné před samotnou tvorbou strategie. Marketingová strategie značky je popisována z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu,dílčí části obsahují náměty na zlepšení.
Klíčová slova: marketingový mix; Johnson & Johnson; značka; analýza; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market
Autor(ka) práce: Sarkányová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Brudňáková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to analyse the marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market and recommend improvement proposals.
Klíčová slova: marketing strategy; analysis; marketing mix; Johnson & Johnson; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 1. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 29. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18369/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: