Marketing ve zdravotnictví

Název práce: Marketing ve zdravotnictví
Autor(ka) práce: Stejskal, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Střítecký, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je seznámení s poznatky z oblasti marketingu a jejich využití ve zdravotnictví s uplatněním v konkrétním zdravotnickém zařízení.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; zdravotnictví; lázeňství
Název práce: Marketing in Health Care
Autor(ka) práce: Stejskal, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Střítecký, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this theses is acquaint with the knowledge of marketing and its use in health care with particular application in medical devices.
Klíčová slova: promotion; marketing; balneology; health care

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Institut managementu zdravotnických služeb

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 4. 2009
Datum podání práce: 23. 4. 2010
Datum obhajoby: 24. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21384/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: