Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců

Název práce: Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Autor(ka) práce: Stuchlík, Pavel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit.
Klíčová slova: Nákupní atmosféra; Globus; Tesco
Název práce: Evaluation of Atmospherics in Selected Retail Units
Autor(ka) práce: Stuchlík, Pavel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper will first focus on the theoretical definition of the term "atmospherics" and its elements. This part will then serve as basis for concrete evaluation of atmospherics in hypermarket retail units Tesco and Globus. After that, the two units will be compared and contrasted and eventual suggestions for improvement will be offered.
Klíčová slova: Globus; Tesco; Atmospherics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/25473/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: