Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Suchanová, Iveta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Vinšová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: dotazník; marketing; produkt; situační analýza; marketingový výzkum; marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Autor(ka) práce: Suchanová, Iveta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Vinšová, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the Bachelor thesis was an analysis of individual instruments of the marketing mix in the company Emco Ltd., characteristics of the firm and the marketing department, the implementation of situtional analysis and processing of the questionnarie. Based on observed data was provided recommendations and suggestions for improvement.
Klíčová slova: Product; Questionnarie; Marketing; Situtional Analysis; Marketing Research; Marketing Mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 4. 2009
Datum podání práce: 23. 4. 2010
Datum obhajoby: 16. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21381/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: