Organizační kultura retailingové firmy v ČR

Název práce: Organizační kultura retailingové firmy v ČR
Autor(ka) práce: Urbášková, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá organizační kulturou společnosti Tesco v České republice. Organizační kultura vychází z kontextu národní kultury, proto se první část věnuje kulturním rozdílům mezi mateřskou tedy britskou a dále českou kulturou. Národní kultury jsou popsány pomocí dimenzí. Obsažen je i dynamický pohled na kulturu, který řeší, jak kultura vzniká a jak se mění. Praktická část staví především na rozboru webových stránek společnosti Tesco a na kvalitativní analýze dat získaných terénním výzkumem. Práce dochází k závěru, že se zaměstnanci liší svým ztotožněním s hodnotami firmy, podle svého pracovního zařazení. Byly nalezeny rozdíly mezi manažery, vedoucími a řadovými zaměstnanci.
Klíčová slova: organizační kultura; hodnoty; společnost Tesco
Název práce: Oganisational culture in retailing company in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Urbášková, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis concentrates on the organisational culture of the company Tesco in the Czech Republic. Organisational culture relates to national culture. Therefore the first part addresses the culural differences between parent-british and czech culture. National cultures are described by means of dimensions. There is also included a dynamic point of view on the culture, that talks about how culture evolves and changes. The practical part analyses the web page of the company and qualitative data gathered during research. The thesis conludes that the extent to which the employees identify with the company values depends on their position in the company. There are differences between managers, heads of departments and frontline employees.
Klíčová slova: organisational culture; values; company Tesco

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2009
Datum podání práce: 1. 1. 2010
Datum obhajoby: 30. 8. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21026/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: