Využití webové analytiky v internetovém marketingu

Název práce: Využití webové analytiky v internetovém marketingu
Autor(ka) práce: Drahokoupil, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tatková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je představit možnosti a nástroje webové analytiky a vliv webové analytiky na rozhodování v internetovém marketingu. Aplikační část na základě analýzy konkrétního webu ukazuje rozdíly mezi jednotlivými nástroji a zhodnocuje vhodnost jejich použití s důrazem na správnou interpretaci naměřených dat a jejich vliv na rozhodování o dalším vývoji webu.
Klíčová slova: marketing; analýza webu; webová analytika
Název práce: Use of web analytics in internet marketing
Autor(ka) práce: Drahokoupil, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tatková, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Goal of this Bachelor thesis is to explore and evaluate the possibilities of web analytics tools and their influence on marketing decisions. The application part shows the differences between web analytics tools using the analysis of specific website and evaluates the suitability of their usage with emphasis on correct interpretation of data and their influence on decisions about the website improvements.
Klíčová slova: marketing; website analysis; web analytics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2010
Datum podání práce: 5. 6. 2010
Datum obhajoby: 18. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24604/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: