Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace

Název práce: Corporate Social Responsibility jako součást PR komunikace
Autor(ka) práce: Kloudová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Společenská zodpovědnost firem, tedy Corporate Social Responsibility je téma, o kterém se v podnikatelském prostředí hovoří v posledních letech stále častěji. Diplomová práce se tímto trendem v komunikace firem zabývá a dokládá jej na příkladu firmy Unilever. V praktické části diplomové práce je srovnání globální a lokální strategie CSR společnosti Unilever.
Klíčová slova: komunikace; Společenská odpovědnost firem; Corporate Social Responsibility
Název práce: Corporate Social Responsibility as a form of internal and external corporate communication Comparison of global and local CSR strategies of the company Unilever
Autor(ka) práce: Kloudová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Corporate Social Responsibility is a topic which is very often discussed lately. The diploma thesis focuses on this trend of corporate communication and shows it on the example of company Unilever. In the practical part of the thesis the comparison of global and local CSR strategies of Unilever is being described.
Klíčová slova: Corporate; Communication; Corporate Social Responsibility

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 4. 2010
Datum podání práce: 13. 10. 2010
Datum obhajoby: 17. 1. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23261/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: