Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce:
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
Překlad názvu:
Consumer behavior - comparison between the U.S. and Czech markets
Autor práce:
Lopez Ramos, Jorge Andres
Typ práce:
Diplomová práce / Diplomová práce
Vedoucí práce:
Hořejší, Bronislava
Osoba oponující práci:
Soukupová, Jana
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
Hlavny ucel tejto Diplomovej prace je poukazat prehlad o ceskom spotrebitelskom spravani a o americkom spotrebitelskom spravani zalozeneho na marketingovych parametrov, ekonomickych prvkoch a socialnych dimenziach ktore ovplyvnuju ich vyber nakupu. Tato praca poukazuje rozdielne volby nakupu a preferencie modernych spolocnosti v USA a Ceskej republike a zdovodnenia ktore dovoluju buducim investorom a podnikatelom pochopit ich okolnosti biznisu a urobit kvalifikovane rozhodnutia specifickych objektov oboch krajin.
Klíčová slova:
cesky spotrebitel; americky spotrebitel; Spotrebitelske spravanie

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor:
Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu:
Magisterský studijní program
Jméno přidělované hodnosti:
Ing.
Instituce přidělující hodnost:
Vysoká škola ekonomická v Praze
Název fakulty:
Fakulta podnikohospodářská
Název katedry:
Katedra mikroekonomie
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP:
Vysoká škola ekonomická v Praze

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce:
4. 5. 2010
Datum podání práce:
1. 9. 2010
Datum obhajoby:
18.11.2010

Soubory ke stažení

Hlavní práce:
26406_xlopj00.pdf [1,66 MB]
Oponentura:
18302_jasoukup.pdf [165,96 kB]
Hodnocení vedoucího:
26406_horejsi.pdf [22,26 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor:
https://insis.vse.cz/zp/26406/podrobnosti