Analýza elektronického obchodu a realizace vybraných opatrení

Název práce: Analýza elektronického obchodu a realizace vybraných opatrení
Autor(ka) práce: Kulich, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je navržení sady opatření, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení úspěšnosti elektronického obchodu společnosti EuroCup Agency s.r.o. Dále pak vytvoření harmonogramu jejich realizace, stanovení cílů celkové realizace a uvedení opatření patřících do první etapy přímo do praxe. Práce se pro splnění zmíněných cílů opírá zejména o uvedení komplexního teoretického přehledu možností pro zvýšení úspěšnosti elektronických obchodů a o rozsáhlou analýzu sledovaného elektronického obchodu. Tato analýza se zaměřuje na trh společnosti, cílové segmenty a konkurenci, prodeje společnosti, offline konverzní poměr, statistiky získané pomocí nástroje Google Analytics a použitelnost elektronického obchodu.
Klíčová slova: realizace; analýza; úspěšnost; konverzní poměr; elektronický obchod
Název práce: Analysis of the E-Commerce Website and Realization of Chosen Recommendations
Autor(ka) práce: Kulich, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis consists of defining a set of recommendations that should lead to more successful e-commerce website of EuroCup Agency s.r.o. The aim also consists of creating a schedule of their realization, setting of the complete realization goals and realizing of the recommendations that belong to the first phase. The thesis is based on theoretical presentation of possible steps that could be realized for improving e-shops' successfulness, and on extensive analysis of the monitored e-commerce website. This analysis is focused on the company's market, target segments and competitors, company's sales, offline conversion rate, statistics measured by Google Analytics tool, and usability of the e-commerce website.
Klíčová slova: realization; analysis; e-commerce website; successfulness; conversion rate

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2009
Datum podání práce: 31. 12. 2009
Datum obhajoby: 8. 9. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21202/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: