Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy

Název práce: Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy
Autor(ka) práce: Blümelová, Johana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Lešner, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu založení restaurace (pizzerie) jako podklad pro jednání s investory a posouzení životaschopnosti podnikatelského záměru. Teoretická část uvádí specifika podnikání v gastronomii s důrazem na legislativní požadavky, dále se zabývá marketingovou analýzou a tvorbou marketingové strategie. Praktická část obsahuje zpracovaný vlastní podnikatelský plán se všemi jeho náležitostmi -- založení společnosti a volbu právní formy, popisem technologického řešení komplexního firemního informačního systému, marketingová analýza a strategie a závěrem uvádí provozní a finanční plán a zhodnocení očekávaných finančních výsledků.
Klíčová slova: finanční plán; podnikatelský plán; marketingová analýza; restaurace
Název práce: Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy - PIZZA.CONFIG
Autor(ka) práce: Blümelová, Johana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hartman, Ladislav
Oponenti práce: Lešner, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to elaborate a business plan for establishing a restaurant (pizza) as a basis for negotiations with investors, and assessing the viability of the business plan. The theoretical part presents the specifics of catering business with an emphasis on legislative requirements; it also deals with marketing analysis and design of marketing strategy. The practical part contains the business plan with all its elements -- establishment of the company and choice of legal form, description of the technological solutions to complex business information system, marketing analysis and strategy and concludes that the operational and financial plan andzávěreč assess the expected financial results.
Klíčová slova: restaurant; business plan; marketing analysis; financial plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2010
Datum podání práce: 5. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27463/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: