Analýza marketingu nízkonákladových leteckých společností

Název práce: Analýza marketingu nízkonákladových leteckých společností
Autor(ka) práce: Spolek, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi s důrazem na jejich marketing. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové nástroje nízkonákladových leteckých společností. Praktická část je pak zaměřena na analýzu výběru dodatečných poplatků u nízkonákladové letecké aerolinky Ryanair.
Klíčová slova: dodatečné poplatky; Ryanair; nízkonákladová letecká doprava
Název práce: Marketing analysis of low-cost airlines
Autor(ka) práce: Spolek, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with low-cost airlines, emphasizing their marketing. In the theoretical part there were explained basic marketing tools of low-cost airlines. The practical part is focused on analysis of charging additional fees by airline Ryanair.
Klíčová slova: additional fees; Ryanair; low-cost airline

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2010
Datum podání práce: 1. 6. 2011
Datum obhajoby: 20. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29051/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: