Posouzení nákupní atmosféry v kavárnách společnosti Starbucks

Název práce: Posúdenie nákupnej atmosféry v kaviarňach spoločnosti Starbucks
Autor(ka) práce: Chomová, Petronela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca hodnotí nákupnú atmosféru v dvoch vybraných retailových jednotkách spoločnosti Starbucks v Prahe. Konkrétne ide o kaviareň na Malostranskom námestí a o kaviareň na Václavskom námestí. Práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť vymedzuje pojem nákupná atmosféra, kritéria jej hodnotenia a metódy slúžiace na jej zhodnotenie. Druhá kapitola je venovaná bližšiemu predstaveniu samotnej spoločnosti. V praktickej časti sú obe jednotky porovnané dvoma roznymi metodami.
Klíčová slova: Zákazník; Predajňa; Starbucks ; Nákupná atmosféra
Název práce: Posouzení nákupní atmosféry v kavárnách společnosti Starbucks
Autor(ka) práce: Chomová, Petronela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou vybraných detailových jednotkách společnosti Starbucks v Praze. Konkrétně jde o kavárnu na Malostranském náměstí a o kavárnu na Václavském náměstí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení a metody sloužící k její zhodnocení. Druhá kapitola je věnována bližšímu představení samotné společnosti. V praktické části jsou obě jednotky porovnány dvěma různými metodami.
Klíčová slova: Starbucks; Prodejna; Zákazník; Nákupní atmosféra
Název práce: An assessment of shopping atmosphere in two Starbucks coffee-houses
Autor(ka) práce: Chomová, Petronela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the shopping atmosphere in two Starbucks retail units in Prague. In this work I investigate the coffee-houses on Malostranské Náměstí and Václavské náměstí. The work is divided in three parts. The theoretical part defines the concept of shopping atmosphere, its evaluation criteria and methods used to evaluate. The second chapter draws attention to closer performance of the company. In the practical part, the units are compared by two different methods.
Klíčová slova: Starbucks; Store; Customer; Shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 15. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35166/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: