Loajalita zákazníků společnosti Nespresso

Název práce: Lojalita zákazníkov spoločnosti Nespresso
Autor(ka) práce: Englerová, Erika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Prinke, Vladimír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca vychádza v teoretickej časti z marketingu, ktorý zahrňuje segmentáciu trhu a zákaznícku lojalitu. Ďalej sa zaoberá marketingovým výskumom trhu, jeho druhmi a technikami. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Nestlé Nespresso SA a sú prezentované výsledky terénneho výskumu, ktorého účelom bolo zistiť lojalitu zákazníkov tejto spoločnosti.
Klíčová slova: Nespresso; Marketingový výskum trhu; Segmentácia trhu; Lojalita zákazníkov; Dotazník
Název práce: Loajalita zákazníků společnosti Nespresso
Autor(ka) práce: Englerová, Erika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Prinke, Vladimír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce vychází v teoretické části z marketingu, který zahrnuje segmentaci trhu a zákaznickou loajalitu. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu, jeho druhy a jeho technikami. V praktické části je představena společnost Nestlé Nespresso SA a jsou prezentované výsledky terénního výzkumu, jehož účelem bylo zjistit loajalitu zákazníků této společnosti.
Klíčová slova: Marketingový výzkum trhu; Loajalita zákazníků; Nespresso; Segmentace trhu; Dotazník
Název práce: Nespresso customer loyalty
Autor(ka) práce: Englerová, Erika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Prinke, Vladimír
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis results from marketing, which includes market segmentation and customer loyalty. Then the thesis is concerned with a marketing research, his types and his techniques. In the practical part of thesis is introduced the company Nestlé Nespresso SA and there are presented results from the field research, which was implemented in order to determine customer loyalty of this company.
Klíčová slova: Nespresso; Questionnaire; Marketing research; Customer loyalty; Market segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2011
Datum podání práce: 11. 5. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34493/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: