CRM ve strategii mezinárodní firmy

Název práce: CRM ve strategii mezinárodní firmy
Autor(ka) práce: Bártová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje zhodnocení významu CRM (Customer relationship managementu) ve strategii velké, mezinárodně působící společnosti a zabývá se i posouzením možných překážek, ale i výhod, které provázejí implementaci CRM principů do stávajících podnikových procesů. Analytická část práce vychází z odlišných definicí pojmu CRM a věnuje se i dílčím aspektům CRM problematiky a jeho vztahu k marketingovým a obchodním procesům v rámci firmy. Praktická část zkoumá situaci ve společnosti Škoda Auto, která započala implementaci CRM v mezinárodním rozsahu.
Klíčová slova: strategie; CRM (Customer relationship management); implementace
Název práce: CRM in the strategy of an international company
Autor(ka) práce: Bártová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is devoted to evaluation of the importance of CRM (Customer relationship management) in the strategy of a large international company. Specifically, it concentrates on the assessment of barriers as well as advantages which accompany the CRM implementation process into the existing corporate structures. The analytical section of this diploma thesis is patterned on various definitons of the term "CRM" and also deals with partial aspects of CRM and with its relationship to marketing and business processes within the company. The practical section explores the situation in the company Škoda Auto which recently started an international CRM impelementation.
Klíčová slova: strategy; CRM (Customer relationship management); implementation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2011
Datum podání práce: 1. 2. 2013
Datum obhajoby: 28. 1. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31580/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: