Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA

Název práce: Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA
Autor(ka) práce: Plesníková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Neuwirthová, Magda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvyklostmi Spojených států amerických a České republiky. Práce si klade za cíl přiblížit rozdílnosti v mentalitě jednotlivých národů pomocí Hofstedeho kulturních dimenzí a následně znázornit tyto rozdílnosti v realizaci marketingové a obchodní strategii firmy McDonald's. Práci uzavírají ukázky z marketingové a obchodní kampaně této firmy, která proběhla na území obou zemí.
Klíčová slova: Česká republika; Spojené státy americké; marketingová strategie; McDonald's ; Hofstedeho kulturní dimenze
Název práce: The Influence of Cultural Differences and Specifics on the Marketing Strategy of McDonald's - Comparison of the Czech Republic and the USA
Autor(ka) práce: Plesníková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Neuwirthová, Magda
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor's Thesis is focused on cultural and business practices of the United States of America and the Czech Republic. The main goal is to thoroughly examine all the differences in the mentality of these nations using Hofstede's cultural dimensions, and then illustrate these findings on the implementation of marketing and business strategy of McDonald's company. The thesis is concluded by specific examples of marketing and sales campaigns that took place in these two regions.
Klíčová slova: marketing strategy; Hofstede's cultural dimensions; McDonald's ; CZ; USA

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2012
Datum podání práce: 3. 5. 2013
Datum obhajoby: 20. 5. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37942/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: