Analýza strategie Red Bullu a její asociace s extrémními sporty

Název práce: Analysis of Red Bull's Strategy and its Association with Extreme Sports
Autor(ka) práce: Janek, Alicja
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lisa, Aleš
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Sports marketing is divided into three sectors: marketing of a sport, marketing products and services through sports and promotion of a sport to the public. This thesis is mostly referring to marketing through sport, and its analysis of a very unique and innovative organization. Red Bull GmbH is a leader within the dynamic area of energy drinks, a fast-growing area of the beverage sector. The objectives of this thesis are to show how Red Bull develops its marketing strategy and identify the principles and processes involved, to describe the tools and techniques used in their marketing and show how they have been applied. The main goal of this thesis is to explain how effective is the association with extreme sports for Red Bull.
Klíčová slova: extreme sports; energy drinks; Red Bulls marketing strategy; sports marketing
Název práce: Analýza strategie Red Bullu a její asociace s extrémními sporty
Autor(ka) práce: Janek, Alicja
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lisa, Aleš
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Sportovní marketing je rozdělen do tří katerorií: marketing sportovního odvětví, marketingové produkty a služby zaměřené na sport a propagace sportu pro věřejnost. Tato diplomová práce je převážně zaměřena na marketing sportovních odvětví a zárověň představuje analýzu unikátní a inovativní společnosti. V dynamicky se rozvíjejícím odvětví energetických nápojů zaujímá Red Bull GmbH vedoucí pozici na trhu. Tato práce popisuje postup vytváření marketingové strategie pro Red Bull a identifikuje zahrnuté principy, procesy a používané nástroje a techniky. Hlavním cílem této práce je vysvětlit jak marketigová kampaň ovlivňuje efektivitu vytváření asociací mezi extrémními sporty a značkou Red Bull.
Klíčová slova: marketingová strategie firmy Red Bull; energetické nápoje; extrémní sporty; sportovní marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 11. 2012
Datum podání práce: 30. 6. 2013
Datum obhajoby: 4. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40336/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: