Marketingové řízení činoherních scén

Název práce: Marketingové řízení činoherních scén
Autor(ka) práce: Mitošinková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Holubová, Renáta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Výzkumným cílem diplomové práce je probádat, jakým způsobem naplňuje marketingové řízení významných českých činoherních scén strategie a koncepce popsané v teoretických přístupech k marketingu, především v odborné zahraniční literatuře. Cílem práce je marketingová analýza nejvýraznějších divadelních scén v ČR, výzkum funkčnosti a významu marketingových plánů, strategií a nástrojů, analýza propojení marketingu divadel do jejich řízení, znalost diváka a péče o něj. Použité metody jsou rešerše odborné literatury, deskripce známých marketingových konceptů (marketingový mix, segmentace, positioning, audience building, audience development), komparace různých přístupů k marketingovému řízení, kvalitativní výzkum, analýza dat získaných výzkumem a z expertních rozhovorů.
Klíčová slova: Marketing v neziskových organizacích; Marketing v divadle; Marketingové řízení v kultuře
Název práce: Theatre Marketing Management
Autor(ka) práce: Mitošinková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Holubová, Renáta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to explore how does the marketing management of major Czech drama scenes reflect strategies and concepts described in the theoretical approaches to marketing, particularly in the specialized foreign literature. The goal is the marketing analysis of the most significant theaters in the Czech Republic, research the functionality and importance of marketing plans, strategies and tools, analysis of marketing management, awareness of audience and customer care. The methods used are literature search, description of known marketing concepts (marketing mix, segmentation, positioning, audience building, and audience development), and comparison of different approaches to marketing management, qualitative research, analysis of data obtained through research and expert interviews.
Klíčová slova: NGO Marketing; Marketing Management in Culture; Theatre Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2013
Datum podání práce: 23. 5. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43477/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: