Analýza súčasnej situácie na trhu telekomunikacií so zameraním na B2B

Název práce: Analýza súčasnej situácie na trhu telekomunikacií so zameraním na B2B
Autor(ka) práce: Pčolová, Oľga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá trhom telekomunikácií v Českej republike. Cieľom práce je preskúmať vstup telekomunikačných spoločností do oblasti informačných a komunikačných technológií (ICT) so zameraním na trh firemných zákazníkov. Základom pre dosiahnutie tohto cieľa je analýza súčasného stavu telekomunikačného trhu, na ktorú nadväzuje kvalitatívny výskum so zameraním na stav telekomunikačných spoločností a ich ďalšie smerovanie.
Klíčová slova: Trh B2B; ICT; Telekomunikácie
Název práce: Analýza súčasnej situácie na trhu telekomunikacií so zameraním na B2B
Autor(ka) práce: Pčolová, Oľga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá trhem telekomunikací v České republice. Cílem práce je prozkoumat vstup telekomunikačních společností do oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) se zaměřením na trh firemních zákazníků. Základem pro dosažení tohoto cíle je analýza současného stavu telekomunikačního trhu, na kterou navazuje kvalitativní výzkum se zaměřením na stav telekomunikačních společností a jejich další směřování.
Klíčová slova: Telekomunikace; Trh B2B; ICT
Název práce: Analysis of the current situation in the telecommunication market with a focus on B2B
Autor(ka) práce: Pčolová, Oľga
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master's thesis deals with the telecommunication market in the Czech Republic. The aim is to examine the entry of telecommunication companies into the field of information and communication technologies (ICT) with a focus on market of business customers. Essential for achieving this objective is the analysis of the current state of the telecommunication market, which is followed by qualitative research focusing on telecommunication companies and their future direction.
Klíčová slova: ICT; B2B; Telecommunication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2013
Datum podání práce: 6. 4. 2014
Datum obhajoby: 3. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44635/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: