Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Pánková, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Náš grunt, s.r.o., provozovatele konceptu farmářských potravin Náš grunt. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a navrhnout její možná zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na marketing, marketingový proces, strategický marketing, marketingový mix a SWOT analýzu. Praktická část se zabývá situační analýzou a marketingovou strategií společností Náš grunt, s.r.o., dále obsahuje návrhy na zlepšení produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie.
Klíčová slova: společnost Náš grunt, s.r.o.; marketingový mix; koncept Náš grunt; marketingová strategie; SWOT analýza
Název práce: Marketing strategy of the selected company
Autor(ka) práce: Pánková, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o., the operator of the farm food concept Náš grunt. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The theoretical part of the thesis is focused on the marketing, the marketing process, the marketing strategy, the marketing mix and SWOT analysis. The practical part is based on the situation analysis and the marketing strategy of the company Náš grunt, s.r.o. As a result, it contains suggestions for improvements of product, price, distribution and communication strategy.
Klíčová slova: concept Náš grunt; marketing strategy; company Náš grunt, s.r.o.; marketing mix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43433/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: