Transformace printových médií do digitální podoby

Název práce: Transformace printových médií do digitální podoby
Autor(ka) práce: Herciková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat a zhodnotit přeměnu komerční strategie společnosti Burda Praha. Základním prvkem celé přeměny je transformace tištěného časopisu do digitální verze. Tento prvek je doprovázen i vývojem dalších aktivit, které jsou nedílnou součástí strategie firmy zvané Burda 360. Na základě poskytnutých dat práce charakterizovala a interpretovala vývoj jednotlivých forem komunikace. Získanými výsledky práce zjistila, že vydavatelství bylo nuceno pro udržení konkurenční pozice se adaptovat na vývoj technologií a měnící se tržní podmínky. Hlavním zjištěním práce je, že celý proces je velmi komplexním a nelze se soustředit pouze na jeho jednotlivé části.
Klíčová slova: tištěný titul; komerční strategie; transformace; online marketing; elektronický titul
Název práce: Transformation of printed media into digital
Autor(ka) práce: Herciková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Vladimíra
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This study´s aim is to describe and evaluate the conversion of commercial strategy based on company Burda Praha. The basic element of the whole change process is transformation from printed magazine to digital version. This element is followed also with development of other activities which are inseparable parts of strategies that company Burda 360 uses. Based on given data the study has characterized and interpreted evolution of different forms of communication. The results obtained, we found that publishers were forced to maintain a competitive position to adapt to technological developments and changing market conditions. The main finding is that the whole process is very complex and it is impossible to concentrate on its individual parts.
Klíčová slova: online magazine; printed magazine; commercial strategy; transformation ; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2015
Datum podání práce: 24. 5. 2016
Datum obhajoby: 6. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54531/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: