Marketingová strategie US Steel Košice

Název práce: Marketingová stratégia US Steel Košice
Autor(ka) práce: Ferenčák, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Savka, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je previesť analýzu marketingovej stratégie spoločnosti US Steel Košice. Práca sa skladá z dvoch častí, teoretickej a analyickej. V teoretickej časti sa zaoberám marketingovou stratégiou a jej vznikom a potom jednotlivými časťami marketingového mixu; produktom, cenou, distribúciou a komunikačnou politikou. V analytickej časti priblížim hutnícky priemysel a predstavím spoločnosť US Steel Košice, jej základné informácie a údaje. V tejto časti prevediem marketingového mixu, analýzu konkurencie a tiež PEST a SWOT analýzu. V záverečnej kapitole uskutočním hodnotenie stratégie a uvediem vlastné návrhy na jej vylepšenie.
Klíčová slova: US Steel Košice; Marketing; Marketingová stratégia; Hutnícky priemysel
Název práce: Marketingová strategie US Steel Košice
Autor(ka) práce: Ferenčák, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Savka, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem bakalářske práce je provést analýzu marketingové strategie společnosti US Steel Košice. Práce se skladá z dvou částí, teoretické a analytické. V teoretické části se zabívám marketingovou strategii a její vznikem a pak jednotlivými částmi marketingového mixu, produktem, cenou, distribucí a komunikační politikou. V analytické části přiblížím hutní průmysl a představim společnost US Steel Košice, její základní informace a údaje. V této části provedu analýzu marketingového mixu, analýzu konkurence a taky PEST a SWOT analýzu. V závěrečné kapitole uskutečním hodnocení strategie a uvedu návrhy na vylepšení.
Klíčová slova: Marketingová strategie; US Steel Košice; Hutní trh; Marketing
Název práce: Marketing Strategy of US Steel Košice
Autor(ka) práce: Ferenčák, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Savka, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current marketing strategy of US Steel Košice. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the analytical part. In the theoretical part I describe the purpose of a marketing strategy, its development and I discuss its main components; product, price, place and promotion. In the analytical part I introduce the heavy industry and the company US Steel Košice, where I mention all the important information about the company. In this part I also perform SWOT and PEST analysis and an analysis of the marketing mix and the competitors. After the US Steel presentation I make a final evaluation and I propose some recommedations on how to make the strategy more efficient.
Klíčová slova: Heavy Industry; US Steel Košice; Marketing Strategy; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 26. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54045/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: